Для запуску системи прийому платежів в робочому режимі необхідно зробити кілька простих кроків:


1. Встановіть робочі параметри MerchantId і TerminalId

По завершенню тестування співробітник UPC реєструє торговця на робочому середовищі і повідомляє торговцю робочі параметри MerchantId і TerminalId по email. Ці параметри необхідно замінити у себе в програмному забезпеченні Торговця (наприклад в своїй CMS-системі).


2. Встановіть робочий сертифікат work-server.cert

Необхідно встановити сертифікат work-server.cert. Його необхідно розмістити для перевірки повідомлень від шлюзу UPC (аналогічно test-server.crt, який використовувався для тестів).


3. Встановіть персональний сертифікат *.p12

Кожному торговцю співробітник UPC разом з email про присвоєння MerchantId і TerminalId (див. Пункт 1) пришле і сертифікат *.p12, який використовується для захищеного входу в Кабінет торговця. Його необхідно імпортувати в браузер для отримання доступу, використовуючи отриманий в повідомленні пароль.


Приклад з установки сертифіката можна знайти, використовуючи пошукові системи.

Google Chrome: http://infrastructure.kiev.ua/training/68/

Mozilla Firefox: http://infrastructure.kiev.ua/training/70/


4. Встановіть URL-адресу для повідомлень про оплату

Рекомендується встановити URL-адресу, за якою UPC e-Commerce Connect буде автоматично відправляти дублюючі повідомлення про успішну оплату - повідомлення NOTIFY. Вказати таку адресу можна в Кабінеті торговця


5. Згенеруйте цифрові ключі та сертифікати Торговця

Необхідно згенерувати згенерувати ключі та сертифікати для робітників MerchantId і TerminalId. Детальніше як це зробити дивись в розділі Підпис даних.


6. Почніть приймати платежі

Усе! Всі налаштування завершені, тепер ви можете приймати платежі у своєму інтернет-магазині!









  • No labels